Σάββατο, Απριλίου 29, 2006
GOD'S SAKE, THE QUEEN !
Τώρα που δεν βλέπει μπροστά της την Princess of Wales, η βασίλισσα Ελισάβετ έχει ξανανιώσει και γιορτάζει όλο τσαχπινιά τα ογδοηκοστά της γενέθλια. Ακόμη και σε αυτήν την ηλικία, η τιμημένη αγρότισσα Ελισάβετ φτιάχνει λαχταριστό γλυκό συκαλάκι με τα χεράκια της. Γι αυτό παίρνει πάνω από δύο εκατομμύρια ευρώ ετησίως ως αγροτικές επιδοτήσεις από την Ευρωπαϊκή ΄Ενωση (προσοχή, εδώ δεν κάνουμε πλάκα !) Μέχρι το 2010 η λατρευτή μονάρχης θα έχει το πιο ανταγωνιστικό βασιλικό μποστάνι, όπως άλλωστε επιτάσσει και η Ατζέντα της Λισσαβώνας. Βαθιά η συγκίνησή μας καθώς σκεφτόμαστε τα ροζιασμένα χέρια της βασίλισσας να υποφέρουν στο σβάρνισμα, να μοσχεύουν τον σποριάρη και να δαμάζουν τ΄αγριεμένα στάχυα. Μια κόρη ανθούς εμάζευε και ρόδα εκορφολόγα… Την ελεγειακή ομορφιά της αγροτικής ζωής εζήλωσεν τώρα τελευταία και ο Πρίγκηψ της Ουαλλίας Κάρολος, που απολαμβάνει συχνά τη φύση με τη σέξυ φουστίτσα του και με την αγαπημένη του Καμίλα. Δυστυχώς όμως οι ζάπλουτοι Ευρωπαίοι φορολογούμενοι έχουν καβούρια στις τσέπες και περιφρονούν το πτωχό πριγκηπόπουλο. Μόνο 700.000 ευρώ ετησίως δικαιούται ο Κάρολος για λιπάσματα και μπαμπακόσπορο, δηλαδή ίσα που βγάζει τα έξοδά του...Παρασκευή, Απριλίου 28, 2006
ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ...
Πες μας τί πίνεις και δε μας δίνεις, πες μας τί παίρνεις και δε μας φέρνεις... ΠΟΛΥ δυναμικός και φιλόδοξος φαίνεται ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού, ο Σουηδός Χανς Μπάκε. Σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις του θέλει να πάρει πρωτάθλημα και κύπελο, να φτάσει στους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ, να ιδρύσει ποδοσφαιρική ακαδημία στο DA CAPO και να βρει στρατηγικό επενδυτή για την Ολυμπιακή. Επιπλέον ο Σουηδός προπονητής είναι πολύ οικονομικός, καθώς η ετήσια αμοιβή του δεν ξεπερνά τα 600.000 ευρώ και τρία κιλά ελιές. Παρά λίγο να μην ερχόταν στην Ελλάδα και να έπαιρνε το κελεπούρι μέσα από τα χέρια μας ο πρωταθλητής Γουαδελούπης, αλλά την τελευταία στιγμή τον έπεισε στα σουηδικά ο Γιώργος Παπανδρέου. Ο αντιπαραμεθαυριανός πρωθυπουργός υποσχέθηκε στον Μπάκε ότι θα παρέμβει προσωπικά στο Καφενείο των Φιλάθλων ώστε ο Γεωργίου να κάνει πλάκα με άλλους προπονητές και όχι μ΄ αυτόν και επίσης τον έπεισε ότι ο Μπέος δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο, αλλά ένας θρύλος που διαδίδεται προφορικά από γενιά σε γενιά, όπως ήταν η Οδύσσεια στην αρχαία Ελλάδα. Επίσης δεσμεύθηκε στο Συμβόλαιο με τον Λαό ότι κάθε Σάββατο θα πηγαίνουν μαζί για καφέ και μπανιστήρι στα Στάρμπακς. Με δεδομένο τον ανταγωνισμό Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού για μεταγραφές και Σκανδιναβούς προπονητές, αναμένεται τώρα νέα ψηφιακή πλατφόρμα στα πρότυπα του μακαρίτη Alpha Digital, ώστε να αυξηθούν οι αρπαχτές και τα έσοδα των ομάδων μας. ΄Ετσι το ντέρμπυ Ατρόμητος-Νέοι Επιβάτες θα στοιχίζει και πάλι περισσότερο από το Μίλαν-Μπαρτσελόνα. Δηλαδή όσο αξίζει πραγματικά αν κοστολογήσουμε και τα επιπλέον, όπως η συναυλία του Συλλόγου Γαμοσταυριτών, η θεατρική παράσταση στη μεγάλη περιοχή και τα δωρεάν μπουνίδια στις καθυστερήσεις.Πέμπτη, Απριλίου 27, 2006
ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
Θαυμάζω τον πρόεδρο της ΕΡΤ. Εμπνέει αυτοπεποίθηση στην κομματική βάση, αλλά και στους συμβούλους του που αμείβονται με 15.000 ευρώ μηνιαίως. ΄Εχει την εκνευριστική ηρεμία και αυτοκυριαρχία ενός Χομεϊνί, που μπορεί να οργανώσει ολόκληρη επανάσταση από μακριά. Διότι περί επαναστάσεως πρόκειται, όταν δημοσιογράφοι με πτυχίο κομματικής νεολαίας κάθε κόμματος και ιδεολογίας υπερβαίνουν τις μικροδιαφορές που τους χωρίζουν και συσπειρώνονται γύρω από την κουτάλα. Λαμπρά παραδείγματα τα "Ολύμπικ Τρόφυ", "Γιουροβίζιον Πάρτυ" και "Μένουμε Ελλάδα". Αν και εκεί υπάρχει χορηγός (με τα λεφτά των φορολογουμένων, δηλαδή τα δικά σας...) οπότε σου λέει ο άλλος, "αφού φέρνω τον χορηγό, θα φέρω και τους φίλους μου στην παραγωγή της εκπομπής και θα τρώμε όλοι μαζί παρέα". Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα που δεν θυμόμαστε αυτή τη στιγμή, μπορεί όμως να τα θυμηθούμε στο μέλλον. Θα μου πείτε, άνθρωποι είμαστε, κάποτε πρέπει να αποκατασταθούμε κι εμείς. Πάρτε για παράδειγμα τον φιλότιμο συντάκτη απογευματινής εφημερίδας που μέχρι τα σαράντα του χρόνια κολλάει ένσημα στα κομματικά φροντιστήρια, κουράζεται, παραγοντίζεται, γυρνάει όλες τις πρεσβείες...Αν του προκύψει το υπουργικό μπιλιετάκι καλοκαιριάτικα, γιατί να μη γίνει φίρμα στην τηλεόραση το παιδί; Make no mistake, που λέει και ο κ.Πλανητάρχης, κανείς σας δεν θα ξεφύγει. Η εκπομπή του θα αλλάζει συνεχώς ώρα, μέχρι κάποτε να την παρακολουθήσετε... Τετάρτη, Απριλίου 26, 2006
ΠΟΛΥ ΜΠΗΧΤΗΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ...
Το τηλεοπτικό διάγγελμα του προέδρου μας είχε ραγίσει την καρδιά. ΄Ετρεμε από συγκίνηση όταν έλεγε: ‘I want you American people to know, I never had sex with THIS woman’ ! Τελικά εννοούσε τη γυναίκα του... Γιατί μετά μάθαμε τα ένοχα μυστικά του μουρντάρη προέδρου. Είχε καλέσει οξυζενέ χορεύτριες σε πάρτυ με τσίπουρα. Είχε χειροτονήσει την πρώην μις Αρκάνσας. Κάπνιζε πούρα με τη Μόνικα που έπαιζε φυσαρμόνικα. ΄Εκανε και άγριο σεξ με τη Γιουγκοσλαβία... Κι όμως, αρχίζουμε να νοσταλγούμε τον Μπίλαρο. Πρώτα πρώτα ‘When Clinton lied, nobody died’, όπως γράφει το αυτοκόλλητο που βάζουν οι νταλικέρηδες του Αρκάνσας δίπλα στο «Μπαμπά μην τρέχεις». Επίσης ο μπήχτης πρόεδρος δεν είχε μπερδέψει ποτέ τη Σλοβενία με τη Σλοβακία, απλώς δεν ασχολήθηκε με καμία από τις δύο χώρες. ΄Ασε που τα ξαναβρήκε με τη Χίλαρυ ο άθλιος καταφερτζής, οπότε πάει για first husband και φωτογράφηση στη Μαντάμ Φιγκαρό. Ενώ σήμερα τι γίνεται; Ο Μπους βομβαρδίζει το σύμπαν για να αποκαταστήσει την ηθική τάξη που εθίχθη από τη φυσαρμόνικα που έπαιζε η Μόνικα. Προωθείται ο μπρατσαράς κυβερνήτης Σβαρτσενέγκερ, ο γνωστός «Τερμινέιτορ». Ψήνεται και ο παλαιστής κυβερνήτης Βεντούρα, ο αποκαλούμενος «η κορμάρα». Που σημαίνει ότι στις επόμενες εκλογές αντί για ντιμπέιτ θα δούμε χοντρό ξύλο στο Venice Beach και το χρίσμα θα πάρει όποιος καρυδώσει περισσότερους εκλέκτορες. Κλείστε θέση από τώρα, θα έχει free beer και μαζορέτες από το UCLA. Σπόνσορας η Εκκλησία της Πεντηκοστής, πίτσες θα σερβίρει ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ. Στο διάλειμμα μεγάλος διαγωνισμός Miss Wet T-Shirt. Και όλα αυτά σε απευθείας μετάδοση από το θρυλικό Channel 9 (του Μέρντοχ- όχι το άλλο, έτσι;)Δευτέρα, Απριλίου 24, 2006
ΓΚΡΕΪΤΕΣΤ ΚΙΤΣ
Ρήγη θρησκευτικής έξαρσης προκάλεσε την Κυριακή του Πάσχα το μεταμεσονύκτιο μουσικό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 με βυζαντινούς ύμνους συνοδεία ισοκρατήματος. Κατάνυξη και πνευματική ανάταση μας ενέπνευσαν οι παραδοσιακές ψαλμωδίες όπως «Θέλω έναν άντρα εκατό τοις εκατό» και «Αφήστε με πια στο κορμί της να βάλω φωτιά» (ποιός τον κρατάει δηλαδή τον Αφήστεμεπια;). ΄Αλλους τίτλους δεν συνεκράτησα γιατί με συνεπήρε το μεταβυζαντινό ντύσιμο του καλλιτέχνη με εφαρμοστό τριανταφυλλί πουκάμισο, μελιτζανί παντελόνι με τσάκιση και το φούξια λαμέ σακάκι του μακαρίτη δύο νούμερα μεγαλύτερο. Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά θα προτιμούσα αυθεντικές λαϊκές επιτυχίες, όπως «΄Ερωτά μου τοκογλύφε, γλύφε το κορμί μου γλύφε» και «Τη μπετονιέρα μη παρεξηγάς, αυτή σου δίνει για να φας». Ωστόσο κατανοώ ότι δεν συνάδουν με το πνεύμα των ημερών και τα σεπτά ήθη του λαού μας. Πάντως για το επόμενο Πάσχα προειδοποιώ τον ΑΝΤ1 ότι ετοιμάζω από τώρα δικές μου συνθέσεις και θα γίνει της Καλομοίρας. ΄Ηδη ψήνεται το πρώτο μου καψουρορέκβιεμ σε «μαύρο» CD, που όπως επισημαίνει και η μυθική αοιδός΄Αντζελα λέγεται έτσι γιατί το πουλάνε οι μαύροι στις καφετέριες. Από το ρεπερτόριό μου ξεχωρίζει το παθιασμένο άσμα «Με σκοτώνει, με σκοτώνει, όταν με ρίχνεις απ’ το μπαλκόνι», αλλά και το εμπνευσμένο από τη διαφήμιση «΄Εχουμε έναν επιζώντα που τον λένε Ξενοφώντα». Περισσότερα δεν μπορώ να αποκαλύψω, θα τα δείτε σε ζωντανή παρουσίαση στο Μέγαρο Μουσικής, στην αίθουσα Δημήτρη Μητροπάνου. Δεν αποκλείεται και συμπληρωματική εκδήλωση προς τιμήν του χορηγού μας στο Ναό του Αγίου Ιωάννου του Περιπατητή, κοινώς σε μπουζουκομάγαζο. Για καθαρά πρακτικούς λόγους θα προσπαθήσω να ενοποιήσω την παρουσίαση του CD με τα καλλιστεία για τη «μις Ερζεγοβίνη» και με επιδοτούμενη από την Ε.Ε. συζήτηση στρογγυλής τραπέζης για τις παραδοσιακές αξίες δεοντολογίας στη σύγχρονη δημοσιογραφία. Παρασκευή, Απριλίου 21, 2006
ΜΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΟΙ;
΄Ανετα παρκάρεις στο Παγκράτι, χαλαρά βρίσκεις θέση στο τρόλλεϋ, έτοιμος ο φραπές σε πέντε λεπτά. Είναι φανερό: ΄Εχετε φύγει όλοι για Πάσχα! Είτε από θρησκευτική κατάνυξη, είτε για να ξεχάσετε τις ώρες γραφείου ("εννιά με εννιά, εκτός αν προκύψει κάτι έκτακτο..."), είτε για να σουβλίσετε τον παραδοσιακό οβελία (και όχι "οβελίσκο", όπως έλεγε προ ετών μια πυροβολημένη ξανθιά ρεπόρτερ). Εγώ δεν έχω φύγει, μαζεύω λεφτά για ταξίδι στο εξωτερικό, από το οποίο θα ήθελα να σας ενημερώνω τακτικά blogάροντας. ΄Αλλωστε δεν είμαστε μόνο εμείς η χαρά της επιθεώρησης, υπάρχει κι έξω φοβερό υλικό... Προτείνω λοιπόν να ξανασυναντηθούμε όταν θα γυρίσετε, την Τρίτη ή Τετάρτη μετά το Πάσχα. Μέχρι τότε εύχομαι Καλή Ανάσταση, Χαρούμενο Πάσχα, αλλά και Χαρούμενο Πασχάλη. Το λέω αυτό γιατί το τηλεοπτικό χάιλάιτ των ημερών είναι προφανώς ο Πασχάλης Τερζής που θα κάνει Πασχαλιά με τη Σεμίνα. Οι φωτογραφίες-αφίσες τους έχουν κατακλύσει τις εφημερίδες (προσοχή: αριστερά είναι ο Τερζής, δεξιά η Σεμίνα) μαζί με ένα λιλί ΑΛΦΑ κεφαλαίο που έχει ξεκολλήσει από τη μαρκίζα του μαγαζιού και ετοιμάζεται να πέσει στις γαρδένιες.Πέμπτη, Απριλίου 20, 2006
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΡΗ Ο ΤΕΩΣ
Αυτό το Πάσχα είναι διαφορετικό από τα άλλα. Δεν είναι κοντά μας ο ΤΕΩΣ βασιλεύς. Που σημαίνει ότι χάνουμε τους εμπνευσμένους διαλόγους του ΤΕΩΣ με δημοσιογράφους-καταδρομείς στην ορεινή Θεσπρωτία: "Γεια σας." "Γεια σας παιδιά. Πώς πάει;" "Καλά, εσείς;"
"Εδώ, μια χαρά....." Μόνο ο Λουκιανός και ο ΄Ερασμος του Ροτερντάμ είχαν αρθρώσει έως σήμερα τόσο βαθυστόχαστο λόγο. Αλλά ο ΤΕΩΣ ανήκει στους προσωκρατικούς φιλοσόφους. Περνά από τον Μύθο στον Λόγο και αντιστρόφως, ειδικά όταν συνομιλεί με τον κ.Παπαχελά. Δηλώνει οπαδός της επικούρειας κοσμοθεωρίας, γι αυτό άλλωστε θεωρεί τον κόσμο από ένα μουράτο 4Χ4 με φυμέ τζάμια, δερμάτινα καθίσματα και μίνι-μπαρ. Τιμά την ψυχαγωγία ως νόμιμο δικαίωμα και δείκτη πολιτισμού, κατά Παπανούτσο. Με λίγα λόγια μεγάλη μούρη ο ΤΕΩΣ. Γι αυτό φέτος θα σουβλίσει σολωμό με τον μπατζανάκη του στα νησιά Φερόες, έναν αληθινό παράδεισο στα βάθη της Σκανδιναβίας. Εκεί που οι γενναίοι απόγονοι των μυθικών Βίκινγκς τιθασεύουν καθημερινά εκατομμύρια μπύρες. Εκεί που οι αγνοί χωρικοί βάφουν κόκκινα τα αυγά, αλλά και τα ποδήλατα, τα σπίτια και τα πεθερικά τους, για να μην τα χάνουν στην ομίχλη. Εκεί που αμόλυντες παρθένες με ξανθές πλεξούδες υποδέχονται με τo τραγούδι τους τον εκλαμπρότατο ΤΕΩΣ, ενώ τον ακολουθούν οι κάμερες του ΑΛΤΕΡΣΟΝ TV. Εκεί που ελπίζει να πάει ο Ολυμπιακός του Τσάμπιονς Λιγκ, μπας και σταυρώσει καμιά νίκη εκτός έδρας… Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006
ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΝΑΣ ΜΠΑΓΑΣΑΣ;
Ο παρ’ ολίγον καθηγητής μου Δρ.Μουστάκης έθεσε το ρητορικό ερώτημα σε θεολογική συζήτηση- κλωτσοπατινάδα για το γνωστό σενάριο απαλλαγής του Ιούδα λόγω αμφιβολιών: ΄Ηταν ο Χριστός ένας μπαγάσας; Διότι μόνον ένας μπαγάσας, ως γνήσιος μπαγάσας, θα έλεγε στον Ιούδα «πρόδωσέ με» κι εκείνος, ως γνήσιος Πόντιος, θα πήγαινε να τον προδώσει. ΄Αλλωστε δεν λες στον άλλον «πρόδωσέ με αύριο μετά το Τσάμπιονς Λιγκ στις 22.45, εκτός αν πάνε στα πέναλντυ». Συνεπώς ο Χριστός είναι εξ΄ορισμού αδύνατον να είναι μπαγάσας, οπότε δια της εις άτοπον απαγωγής προκύπτει πως ψεύδεται όποιος ισχυρίζεται ότι είναι μπαγάσας. Πάντως το στούντιο της ΕΡΤ έγινε αμέρικαν μπαρ. Θεολόγοι ανθρώποι πλακώθηκαν σαν τον Στέφανο Χίο. Η κ.Δρούζα αναπολούσε τις πολιτισμένες εκπομπές λόγου με χασισωμένους νυμφομανείς. ΄Ισως ευθύνεται ο διεθνής σιωνισμός για όλα αυτά, όπως άλλωστε ευθύνεται για την ακρίβεια στην κρεαταγορά, την υπερχείλιση του Δούναβη και το προσωπικό πρόβλημα του Μαλεζάνι. ΄Ισως ο μεγάλος μπαγάσας, πεζεβέγκης και ατσίδας μπακαλόγατος να είναι το National Geographic που ξεπούλησε κανονικά. ΄Ισως το ευαγγέλιο του Ιούδα να κυκλοφορεί από Δευτέρα στην «Απογευματινή» μαζί με τις περιπέτειες του Ιζνογκούντ και γιγαντοαφίσα της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Σε κάθε περίπτωση, φοβάμαι ότι θέμα δεν πρόκειται να ξεκαθαρίσει, εάν δεν προβεί σε δηλώσεις η κ. ΄Αννα Βίσση.Τρίτη, Απριλίου 18, 2006
ΣΥΜΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ !
Είσαι νέος αρχισυντάκτης; Θέλεις να βγάλεις το δελτίο σου Νο 1; Ακολούθησε με θρησκευτική ευλάβεια (μέρες που'ναι...) τον εξής οδηγό θεμάτων:
1ο θέμα "Το δώρο του Σάκη Ρουβά στην Κάτια Ζυγούλη"
2ο θέμα "Αγγελούδι σώθηκε από την πύρινη κόλαση"
3ο θέμα "Τον λήστεψαν στην μπανιέρα του"
4ο θέμα "Κουνούπι-φονιάς στην Ομόνοια"
1ο διεθνές θέμα "Η Τζένιφερ Λόπεζ σπάει τη σιωπή της"
2ο διεθνές θέμα "Τρυφερό αρκουδάκι σαρώνει στο τάβλι" Κοινωνικό θέμα: "Κομμουνιστής με πριαπισμό ασπάζεται το Ισλάμ"
Επιστημονικό: "Το διπλό ουίσκυ βοηθάει στην τεκνοποίηση" Πολιτιστικό: "Στο Μιλάνο για ψώνια η Δέσποινα"
Αθλητικό: "Ο Μπέκαμ στο λιμάνι !" (της Μυκόνου)
Για ιδανικό lead in βάζεις και το βράδυ εκπομπή κοινωνικού προβληματισμού με πιασάρικο τίτλο, όπως "Ξεκάθαρες κουβέντες" η "Ξηγημένες κουβέντες" ή καλύτερα "Αντρίκιες κουβέντες" ή ακόμα καλύτερα "Κομμένες οι πουστιές". Στο διαφημιστικό διάλειμμα αρχίζεις διεθνή διαγωνισμό SMS με έπαθλο το πορτοκαλί στριγκάκι της Πάρις Χίλτον (είναι σίγουρο ότι το ψάχνει πολύς κόσμος). ΄Αμα μετά από έξι μήνες και τρία εξώφυλλα δεν πιάσεις κορυφή, τότε...ε τότε έχεις πρόβλημα, που λέει και το ανέκδοτο...Δευτέρα, Απριλίου 17, 2006
ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ Α.Ε. ΠΡΙΓΚΗΠΟΣ ΑΛΒΕΡΤΟΥ
Επικεφαλής ερευνητικής αποστολής, ο Πρίγκηψ Αλβέρτος του Μονακό πήγε στον Βόρειο Πόλο. Πολλοί φοβούνται ότι θα επιστρέψει. Η Α.Ε. (σημαίνει Ανώνυμη Εταιρεία ή επίσης Αυτού Εξοχότητα) επιθυμεί να ευαισθητοποιήσει τη διεθνή κοινότητα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου στον πλανήτη μας και για το φαινόμενο του τζόγου στον πλανήτη του, δηλαδή στο Μονακό. Μάλλον θα γυρίσει σύντομα, γιατί στον Βόρειο Πόλο επηρεάζεται αμυδρά η επίγευση αγριοφράουλας της Dom Perignon. Σταματάμε εδώ για να μην φάμε μήνυση από τον δικηγόρο του, ο οποίος κάθε Τρίτη και Πέμπτη προσφεύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Για το καλοκαίρι προτείνουμε πάντως μία πιο cosmopolitan εκδρομή στo Λονδίνο σε τιμή- έκπληξη, όπως αποκαλύπτει και η αφίσα μας... ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
΄Αμεση κινητοποίηση της κρατικής μηχανής μετά το νέο σιδηροδρομικό δυστύχημα. ΄Ενορκη διοικητική εξέταση δείχνει ότι δεν φταίνε ο ΟΣΕ, οι μπάρες, η σήμανση, η σχεδίαση του δικτύου. Φταίει ο οδηγός που άκουγε Ηρακλής-Παναθηναϊκός και δεν πρόσεχε. Συλλαμβάνεται πάραυτα ο προπονητής του Παναθηναϊκού. Φταίει επίσης η έλλειψη προσωπικού στον σταθμό της Δράμας. Προκηρύσσεται διαγωνισμός για 500 προσλήψεις με συνέντευξη εκτός ΑΣΕΠ. Φταίει όμως και η δεκαετής καθυστέρηση στην αξιοποίηση κοινοτικών κονδυλίων. Απολύεται αμέσως η δακτυλογράφος της αρμόδιας υπηρεσίας, η οποία πάντως επιμένει ότι δεν είναι αρμόδια (η υπηρεσία. Για τη δακτυλογράφο στα τέτοια μας…) Κυριακή, Απριλίου 16, 2006
ΖΗΤΩ Ο ΜΟΡΤΑΔΕΛΑΣ !
Θρίαμβος στις ιταλικές εκλογές για τον Πρόντι, τον αποκαλούμενο και "Μορταδέλα". Παρά λίγο θρίαμβος για τον Μπερλουσκόνι, τον αποκαλούμενο και "ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο ποπός μας". Η νέα κυβέρνηση μπορεί να στηρίζεται σε σοσιαλιστές, χριστιανοδημοκράτες, μετριοπαθείς τροτσκιστές, ψυχαναλυμένους βασιλικούς, κρυπτομαρξιστές καθολικούς, μετανοημένους metrosexuals και βουδιστές καλόγερους. Και τώρα όλα τα παιδάκια θα αρχίσουν να τσακώνονται ποιος θα μπει αρχηγός για να σκοτώσει τους κακούς. Επίσης ποιος έκανε τα πιο πολλά μπάνια και ποιος έφαγε τα πιο πολλά παγωτά με σιρόπι και αμύγδαλα. Στο μεταξύ ο Μπερλουσκόνι μας απειλεί ότι μόνο αν τον ξαναβγάλουμε πρωθυπουργό θα σταματήσει να λέει ανέκδοτα. ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ;
Θέλουμε το σουηδικό μοντέλο εδώ και τώρα. Θέλουμε να πληρώνουμε φόρο 50%, να αγοράζουμε δύο ευρώ το μαρούλι και να τρώμε κλήση όταν κορνάρουμε στο κέντρο της πόλης. Δεν θέλουμε τα κερατιάτικα στα φροντιστήρια, εμείς πληρώνουμε για να μάθει το παιδί χόκεϋ επί πάγου. Θέλουμε να αγοράζουμε ουίσκυ μετά από ραντεβού σε ώρες γραφείου. Θέλουμε ξανθιές αστυνομικίνες με ποδήλατο. Θέλουμε γιατρούς που νομίζουν ότι ο φάκελος είναι μόνο για το ταχυδρομείο. Θέλουμε τρένα υψηλής ταχύτητας με βαγόνι-παιδική χαρά για τον μπέμπη. Θέλουμε τρελά Σαββατοκύριακα στην Κοπεγχάγη. Θέλουμε εξυπηρέτηση με χαρτάκι προτεραιότητας ακόμη και στο φαρμακείο. Θέλουμε να μετράει ο βαθμός απολυτηρίου, όχι ο βαθμός συγγένειας. Θέλουμε να μας ρωτούν τί ξέρουμε και όχι ποιόν ξέρουμε. Θέλουμε να τους λέμε πού θα μας στείλουν και όχι ποιός μας στέλνει. Ρε μήπως δε θέλουμε; Σάββατο, Απριλίου 15, 2006
Ε-Ε-ΕΡΧΕΤΑΙ !
Την τελευταία στιγμή χάλασε η πολυσηζητημένη μεταγραφή του μεγάλου Ρονάλντο στο λιμάνι. Λένε ότι όταν ο μάνατζερ του Βραζιλιάνου άκουσε το ποσό που ήταν διατεθειμένος να πληρώσει ο Ολυμπιακός είπε "Γιάμα με" !, το οποίο στα ισπανικά γράφεται "Llama me" και σημαίνει απλώς "τηλεφώνησέ μου"... Αλλά οι δικοί μας παρανόησαν γιατί έκανε παράσιτα η Vodafone και του είπαν κάτι για τη μάνα του και επίσης να πάει να γυαλίσει τα παπούτσια του Καστίγιο μετά από προπόνηση με τις μπουλντόζες. ΄Ετσι γίνεται καμιά φορά, μπορεί να παρεξηγηθείς χωρίς λόγο...
Η ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Συνεχίζονται με λαμπρότητα οι εορταστικές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην καθαριότητα. Στους απεργούς συμπαρίστανται όλες οι γάτες των Αμπελοκήπων που κάνουν πάρτυ με ψαροκέφαλα κάτω από το μπαλκόνι μας κάθε βράδυ, αγνοώντας επιδεικτικά το σουηδικό μοντέλο. Οι αρμόδιες υπηρεσίες προειδοποιούν ότι κινδυνεύει η υγεία των πολιτών. Αντιθέτως η υγεία των κολλητών δεν κινδυνεύει καθόλου. Μια ματιά στο νέο κανάλι ΕΡΤ Βύσμα...με συγχωρείτε, ΕΡΤ Πρίσμα θέλω να πω...θα σας πείσει.