Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

 

ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΝΑΣ ΜΠΑΓΑΣΑΣ;

Ο παρ’ ολίγον καθηγητής μου Δρ.Μουστάκης έθεσε το ρητορικό ερώτημα σε θεολογική συζήτηση- κλωτσοπατινάδα για το γνωστό σενάριο απαλλαγής του Ιούδα λόγω αμφιβολιών: ΄Ηταν ο Χριστός ένας μπαγάσας; Διότι μόνον ένας μπαγάσας, ως γνήσιος μπαγάσας, θα έλεγε στον Ιούδα «πρόδωσέ με» κι εκείνος, ως γνήσιος Πόντιος, θα πήγαινε να τον προδώσει. ΄Αλλωστε δεν λες στον άλλον «πρόδωσέ με αύριο μετά το Τσάμπιονς Λιγκ στις 22.45, εκτός αν πάνε στα πέναλντυ». Συνεπώς ο Χριστός είναι εξ΄ορισμού αδύνατον να είναι μπαγάσας, οπότε δια της εις άτοπον απαγωγής προκύπτει πως ψεύδεται όποιος ισχυρίζεται ότι είναι μπαγάσας. Πάντως το στούντιο της ΕΡΤ έγινε αμέρικαν μπαρ. Θεολόγοι ανθρώποι πλακώθηκαν σαν τον Στέφανο Χίο. Η κ.Δρούζα αναπολούσε τις πολιτισμένες εκπομπές λόγου με χασισωμένους νυμφομανείς. ΄Ισως ευθύνεται ο διεθνής σιωνισμός για όλα αυτά, όπως άλλωστε ευθύνεται για την ακρίβεια στην κρεαταγορά, την υπερχείλιση του Δούναβη και το προσωπικό πρόβλημα του Μαλεζάνι. ΄Ισως ο μεγάλος μπαγάσας, πεζεβέγκης και ατσίδας μπακαλόγατος να είναι το National Geographic που ξεπούλησε κανονικά. ΄Ισως το ευαγγέλιο του Ιούδα να κυκλοφορεί από Δευτέρα στην «Απογευματινή» μαζί με τις περιπέτειες του Ιζνογκούντ και γιγαντοαφίσα της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Σε κάθε περίπτωση, φοβάμαι ότι θέμα δεν πρόκειται να ξεκαθαρίσει, εάν δεν προβεί σε δηλώσεις η κ. ΄Αννα Βίσση.

Comments:
j.p said ...΄Ισως ευθύνεται ο διεθνής σιωνισμός για όλα αυτά...

χα χα! Δεν τα ξέρεις καλά... οι σιωνιστές είνα η βιτρίνα για το ξεκάρφωμα. Πίσω από αυτούς βρίσκονται οι υποχθόνιοι Κοζανίτες aka Σούρδοι.
 
Εννοείς οι Σοζανίτες aka Κούρδοι;
 
j.p Εννοείς οι Σοζανίτες aka Κούρδοι;

Μην τους κοροϊδευεις - το echelon αυτοί το ελέγχουν. Δε μπορείς να φανταστείς τι ύπουλοι που είναι... Το πρόβλημά τους είναι μη τυχόν και ξαναβρεί η Εορδαία τη χαμένη της Αιγλη. Συμφωνα με την προφητεία, ένας Εορδαίος θα τους εξολοθρεύσει και τότε ο κόσμος θα γίνει ωραίος και καλός, όπως τον ονειρεύτηκε ο Hubbard

May the force be with you
 
Mουστάκης, Παπατσάκαλος, Καρπαθίου, Καλοκαιρινός, Άμθιμος, Αρχιεπισκοπίξ

5 πολύ καλλοί τηλεοπτική λόγοι για να στραφεί κανείς στην Ορθοδοξία...
 
Καυστικό το σχόλιό σου, θα συμφωνήσω σε όλα. Πότε θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τις αναλύσεις επιπέδου τηλεοπτικού πάνελ παππάδων;;
 
Αναιδέστατε BadlyDrawn Boy, ξέρω γιατί τα λες αυτά. Για να σου αφορίσουν τον server και να μη λιώσει ποτέ... Στα σοβαρά τώρα, είναι ένα ερώτημα αν επιλέγεις θρησκεία ή αν σε επιλέγει εκείνη, το έθεσε ο φίλτατος blogger Στάθης προ ημερών. ΄Οπως έλεγα και εκεί πάντως, "η θρησκεία" είναι κάτι διαφορετικό από "την εκκλησία", όπως και "το κόμμα" δεν είναι το ίδιο με "την πολιτική". Και υπάρχουν προσωπικότητες, όπως π.χ. ο Τιράνων Αναστάσιος που μου φαίνονται πολύ ξεχωριστές. Μάλλον δεν είναι σύμπτωση ότι αποφέυγουν τα πρωϊνάδικα και τα πάνελ που εννοεί και ο Αντώνης. Τώρα τον Καρπαθίου δεν τον ξέρω είναι η αλήθεια, φαντάζομαι ότι δεν είναι από την ηρωική Κύπρο σαν να λέμε Γιαννάκης Καρπαθίου, έτσι δεν είναι;
 
Διαβασα και κανά δυο άλλα σου κειμενα.Ωραίο χιούμορ.Μ'αρέσεις!
 
Ευχαριστώ και την ποιητική (στο blog της, όχι σε μένα, έτσι;) Regina για τα καλά της σχόλια. Κοκκινίζω λίγο, αλλά θα μου περάσει...
 
H Αννα Βίσση θα είναι η καταλυτική ταφόπλακα που θα πέσει σα κεραμίδα, λύνοντας αυτό και τόσα άλλα φιλοσοφικά ερωτήματα, όπως:
* Είναι ο Ολισαντέμπε γκέι,
* Είναι ο Αλιάγας πατινέρ,
* Είναι η Καγιά νταλικέρης;

Όσο για τον Ιούδα, θυμάμαι μόνο τους Judas Priest.
 
Και, ναι, ο χριστός ήταν μπαγάσας. Έχουμε και τη μαρτυρία του Νικόλα του Άσιμου.
 
΄Ασιμος; Καλά, αυτός έφυγε νωρίς...Και μόνο ΄Ασημος δεν ήτανε...
Ζαρατούστρα, θέτεις θεμελιώδη ερωτήματα. Βλέπω πολλά κοριτσάκια να λένε στην κολλητή τους "έλα ρε μαλάκα", αλλά αν αποδειχθεί και η Βίκυ Καγιά νταλικέρης, τότε είμαστε για να μπαρκάρουμε.Αφού έτσι κι αλλιώς να παρκάρουμε δεν μπορούμε πουθενά...
 
Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει... δεν θα του αρέσει.
..............
Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του ... Μωϋσή!
 
Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV (βλ. παρακάτω) και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει... δεν θα του αρέσει.
..............
Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του ... Μωϋσή!

Homosexuality and DSM-IV (=Διεθνώς αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο)

Q. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?

A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.

As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), "...this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board...took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated....at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness..."

The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, "...represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression..." By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, "...the diagnosis...has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept..."
However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of "Sexual Disorder Not Otherwise Specified" for someone with "...persistent and marked distress about sexual orientation".
For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it's fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).

Other Resources:
• More Sexual Issues Information
May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?