Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2006

 

ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΝΔΡΩΝ

«Ενας βλάκας που περπατάει, αξίζει πιο πολύ από δέκα διανοούμενους που κάθονται»

Ζακ Οντιμπερτί, Γάλλος ποιητής

«Ο άνθρωπος γνωρίζει όλο και περισσότερα για όλο και λιγότερα. Στο τέλος θα γνωρίζει τα πάντα για το τίποτα»

Στίβεν Πίνκερ, Βρετανός φιλόλογος

«Το δικαίωμά σου να εκφραστείς ελεύθερα δεν συνεπάγεται και την υποχρέωσή μας να σε πάρουμε στα σοβαρά»

Χ.Χάμφρεϊ, Αμερικανός πολιτικός

«Ειδικότης εν Ελλάδι καλείται συγκεντρωμένη άγνοια επί ενός ειδικού θέματος»

Εμ. Ροίδης

«΄Όταν ένας σκύλος βγάζει λεφτά, λέγεται κύριος Σκύλος»

Κινεζική παροιμία

«Τη συμπόνοια του άλλου την έχεις τζάμπα. Για τον φθόνο του πρέπει να δουλέψεις σκληρά»

Γερμανική παροιμία

«Nαρκισσισμός είναι το σε λίμπιντο συμπλήρωμα του εγωϊσμού»

Ζ. Φρόϊντ

„Difficile est satiram non scribere“

Αρχαίο ρωμαϊκό δημώδες

„Smile is infectious, you catch it like the flu; when someone smiled at me today, I started smiling too“ !

Αγγλικό τραγουδάκι

„Es gibt nichts gutes. Außer : Man tut es“ !

Erich Kästner, Γερμανός λογοτέχνης


Comments:
Πώς και δεν έχεις σε Hesse τίποτα; Έχει δώσει κορυφαίες φράσεις (και φυσικά, αυτή τη στιγμή δε μου έρχεται στο μυαλό ούτε μία).
 
Βλέπεις; Αυτό μου συνέβη κι εμένα. Αλλά φαντάζομαι ότι θα επανορθώσω στο μέλλον.
 
"...Are you talking to me?",
Travis Bickle (Robert de Niro)
(είπα να το σοβαρέψω λίγο)
GeorgeS
 
και καλά τα γερμανικά δεν θα τα καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς αλλά για τα ιταλικά θα έπρεπε να ντρέπομαι ε?;Ρ
 
@anonymous...."Κανείς δεν είναι τέλειος" και λοιπά και λοιπά...

@pwlina....Λατινικά, για την ακρίβεια. Ούτε κι εγώ τα καταλαβαίνω αλλά το μήνυμα είναι ότι "δύσκολο είναι να μην σατυρίσεις" (όταν βλέπεις τόσα πράγματα μπροστά σου...)
 
Hermann Hesse: "Μόνο οι σκέψεις που προέρχονται από εμπειρίες που ζήσαμε έχουν αξία!" (Ντέμιαν) και κάτι για να μη σοβαρεύουμε: "Death should not be seen as the end, but as a very effective way to cut down expenses!" (Woody Allen) ;)
 
αυτό για το βλάκα... έπρεπε να το είχα για τίτλο στο τελευταίο μου πόνημα.... Μου έδωσες φτεράααααααα
(μήπως είσαι το red bull) !
πάω να θυμηθώ τι ήθελα άλλο να σου πω και επανέρχομαι δημήτρια....
;o))
 
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.

Τολστόι ...

Αχ καλέ τι ωραία ιδέα αυτή με τα τσιτάτα κύριε Τζόνυ μας!
 
@georgia....Σωστό κι αυτό !

@maika....Τί τραβάτε κι εσείς οι κουλτουριάρηδες, χι χι χι...

@crucilla....΄Εχω κι άλλα τσιτάτα πρόχειρα, αλλά δεν ήθελα να σας κουράσω. ΄Ισως στο μέλλον συνεχίσω...
 
Άσχετο αλλά όταν διάβασα το post σου μόλις είχα ανακαλύψει (ούτε ο Κολόμβος να ήμουνα...) ότι το wikipedia έχει φτιάξει site με quotes: Wikiquote
 
Ουάου, και μάλιστα σε δέκα γλώσσες!
Για όσους προτιμούν πάντως κάτι πιο κλασσικό προτείνω το λεξικό "The Oxford Dictionary of political quotations". Κάνει και για δώρο...
 
ευχαριστώ για τις απολαυστικές αλλά και σοφές κουβέντες...

(μια μη διάσημη!)
 
...τώρα που χειμωνιάζει στενοχωριέμαι που είμαι σπουργίτι.
Κι εγώ στενοχωριέμαι... θα προτιμούσα να ήσουν αερόθερμο!!
Αρκάς!!

(...τρέχει η κουλτούρα απο τα πατζάκια μου ... και γιατί να το κρύψομεν άλλωστε???) χι,χι,χι!
;o))
 
@alexandra....Χαίρομαι που σου άρεσαν. Εδώ είμαστε για τη συνέχεια...

@maika....μα έτσι κι αλλιώς δεν κρύβεται, και να θέλεις δηλαδή δε γίνεται, έτσι δεν είναι;
 
με τίποτα δε γίνεται..
είναι το πρώτο που παρατηρεί κανείς επάνω μου δηλαδή.....
το τρίτο αυτί που έχω...όλο και το κρύβω κάτω απο τα μαλλιά μου,αλλά την κουλτούρα ... με τίποτα.... μπάμ κάνει!!!
 
johnny, εγώ που δεν ξέρω γερμανικά;
 
..άσχετο ,,τον θελεις τον ρόλο η ....να ψάξω για άλλο ελαφάκι!
 
τι έγινε παιδάκι μου; Άλλος πάει στην Ιαπωνία άλλος zenιάζεται; Πολύ στη φιλοσοφία το ριξαμε.
Όσο για τη Japan, τέσσερα έχω να πω: 1)Η χώρα των μεγάλων αντιθέσεων. 2)Όχι δεν αγόρασα τίποτε, έφριξα από την ακρίβια. 3)'Ετρωγα μόνο μια φορά τη μέρα κάτι ωμά ψάρια. 4)'Εχασα μισό κιλό.
 
χμμ...νομίζω η ακρίβια γράφεται ακρίβεια....αλλά είναι από τη φρίκη....ανορθογράφησα...
 
τελειο!!!
 
@sevarose....Ελαφάκι;

@mamani....΄Ομως εμπειρία η Ιαπωνία, έτσι δεν είναι;

@nina....Welcome to the club. Είσαι σίγουρη ότι θέλεις να γίνεις δημοσιογράφος τη σήμερον ημέρα;
 
εεεεε, Johny στη sevarose γίνεται χαμός.... σε περιμένουμε για να αρχίσουμε πρόβες....ελαφάκι...!
 
Γεια σας καύλες.Είμαι η Ιφιγένεια,πρωτοετής στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.Γουστάρω τα μεγάλα και χοντρά....Όποιος έχει ‘εργαλείο’ ας μου τηλεφωνήσει στο 6978110043
 
Καλυτερα μεγαλα και χοντρα, παρα μικρα και ρυτιδιασμενα....
Κινεζικη παροιμια
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?